Wpis obowiązkowy, czyli o czym jest blog Fitnea ;)

To chyba najtrudniejszy wpis. No bo jak tu w kilku słowach streścić wszystko, o czym chcę mówić na stronach swojego bloga? Jak zamknąć w krótkie podsumowanie wszystkie pomysły, które kotłują się w głowie..?Ale niech będzie, spróbuję to zrobić dla Was, byście wiedziały, czego się spodziewać i mogły zdecydować, czy Fitnea to miejsce dla Was. A żeby było przejrzyściej, zrobię to niestandardowo, bo w punktach 🙂 Gotowe?

  1. FITNESS  – to moja pasja od wielu lat. Bycie instruktorem z konieczności odłożone na kilka lat na półkę, powróciło w moje życie i zawładnęło nim na nowo, w dodatku przynosząc perspektywę wcześniej mi nieznaną. Fakt, że zostałam Mamą w późniejszym wieku sprawił, że musiałam się zmierzyć nie tylko ze zmianami, które przynosi ze sobą ciąża i poród, ale również poradzić sobie z nimi w kontekście wieku – te z Was, które zostały Mamami po 30-tce i 40-tce zapraszam w szczególny sposób – na pewno znajdziemy wspólny język!

    – DNO MIEDNICY & CORE
    – od niego wszystko się zaczęło! Prawdziwe zrozumienie przyszło wówczas, gdy osobiście stanęłam przed wyzwaniem zebrania własnego ciała w jedną całość po porodzie, który poszedł bardzo źle. Zabrało mi to ponad 5 lat. 5 lat łez, złości i walki o odzyskanie siebie. Przeklinałam, wściekałam się, rezygnowałam. Ale też szukałam i uczyłam się. Bardzo dużo się uczyłam. O sobie, o ludzkim ciele i psychice. Dziś jestem wdzięczna za traumatyczne doświadczenia. Pokazały mi nową perspektywę. Pozwoliły wrócić i pomagać kobietom, z którymi łączą mnie trudne doświadczenia. Oraz tym, które miały więcej szczęścia 😉

    PROGRAM bezpiecznych ćwiczeń, które pozwolą Ci bezpiecznie wrócić do formy niezależnie od tego, ile czasu upłynęło odkąd urodziłaś dziecko/dzieci. O mięśnie dna miednicy warto zadbać w każdym wieku.

    TRENING dla tych, które wolą coś bardziej dynamicznego – ja uwielbiam HIIT oraz ćwiczenia funkcjonalne. Powrót do naszych korzeni, kiedy ruch był konieczny do przetrwania. Odkryj ruch na nowo i zakochaj się w aktywności fizycznej.

  2. ODŻYWIANIE – celowo unikam tu słowa “dieta”. Sposoby odżywiania i różne jego odmiany i strategie fascynują mnie niezmiennie od lat. A że z wykształcenia jestem biologiem, w dodatku ze specjalizacją w fizjologii, biochemiczne aspekty wpływu pożywienia na nasze ciało pochłonęły mnie niemal bez reszty. Będę opowiadać Wam o różnych strategiach, które mają potencjał zmaksymalizować zdrowie oraz zapewnić dobre samopoczucie i atrakcyjny wygląd.

    PODSTAWY FIZJOLOGICZNE – hormony i eznymy związane z odżywianiem. Podane w, nomen-omen, zjadliwy 😉 sposób i tak, by każdy mógł je zrozumieć i przyswoić. Nawet jeśli biologię ostatnio miał w szkole podstawowej.

    – Różne STRATEGIE ODŻYWIANIA. Po to, by pokazać Ci, że masz wybór. I że to, co dobre dla jednych, niekoniecznie będzie dobre dla wszystkich. Przetestuj. Zobacz, co działa na Ciebie. Wybierz własną magiczną formułę i ciesz się zarówno podróżą, jak i rezultatem.

    STRES, TRAUMA, BRAK SNU. Czyli inne czynniki, poza dietą, które mają wpływ na to, jak wyglądamy i jak się czujemy.

  3. PO GODZINACH – czyli off-topic. W tym dziale planuję pisać nieco luźniej.

    – ZDROWIE. Jako że od lat mieszkam i pracuję w UK, chciałabym Wam po prostu przedstawić trochę inny świat – świat widziany oczami osoby pracującej w szpitalnym laboratorium. Fascynujący świat, który dla większości ludzi po prostu nie istnieje…

    – MOJE MIEJSCA – mimo, że nie jestem typem obieżyświata, to lubię podróże w niedalekie miejsca. Szczególnie te po Anglii (gdzie mieszkam) oraz Francji (mój ukochany kraj na wakacje). No i w Polsce, którą odkrywam na nowo z dziećmi i dla dzieci. Pokażę Wam tu moje wartościowe miejsca, które cenię i do których wracam.

    – SPIRIT/MIND. “Last, but not least” jak mówi angielskie powiedzenie. Bo czymże byłoby ciało bez ducha? 😉

A to wszystko ubrane w trochę nietypową formę… Ponieważ wiem, że czas każdej z nas jest bezcenny, postanowiłam większość wpisów ubrać w… dźwięk 🙂 Podkastów od dawna słucham nałogowo i tę formę komunikacji cenię sobie niezmiernie ze względu na fakt, że pozwala wykorzystywać czas podwójnie! Słucham podkastów w samochodzie w drodze do laboratorium oraz podczas prasowania. Ale szczególnie doceniam je w czasie pracy. Gdy długo siedzę przy mikroskopie i skupiam się na tym, co widzą oczy, podkasty pozwalają mi zebrać myśli.

Zapraszam Cię do obserwacji Fitnei w preferowanych przez Ciebie kanałach:

Facebook: Fitnea – fitness dla mam

Instagram: fitnea.pl

Bądź na bieżąco z nowościami i programami Fitnea – zapisz się na newsletter i odbierz 5-minutowy trening antycellulitowy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *